Kegelovy cviky jako nástroj pro lepší erekci muže

Kegelovy cviky jako nástroj pro lepší erekci muže
Kegelovy cviky jako nástroj pro lepší erekci muže

Byť jsou Kegelovy cviky známé spíše v souvislosti s ženami, vězte, že jejich cvičení může pomoci i mužům. Jejich velkým plusem je to, že je můžete provádět kdykoliv a kdekoliv bez toho, aby to na vás někdo poznal. Cvičení vystačí realizovat několikrát denně v rozsahu několika málo minut.

Kegelovy cviky v roce 1948 sestavil americký gynekolog Arnold Kegel. Původně je navrhl pro ženy k posílení pánevního dna. Měly ženám pomoci zúžit jejich vagínu po porodu. Posléze se zjistilo, že ženy z těchto cviků mohou těžit i v jiných případech. Kromě toho se později také zjistilo, že tyto cviky nejsou prospěšné pouze pro ženy, ale i pro muže.

 

Svalstvo pánevního dna

Svalstvo pánevního dna tvoří skupina různých svalů, které fungují jako dno lidského těla. Mimo to také odděluje horní část těla od toho spodního. Svaly pánevního dna udržují pohromadě všechny vnitřní orgány. Silné pánevní dno podporuje správné držení těla, kondici svěračů, udržení moči a ejakulátu a kvalitu erekce. Pánevní dno utváří tu správnou míru nitrobřišního tlaku, což zajišťuje správnou stabilizaci páteře v oblasti beder.

Kegelovy cviky a jejich přínos

Kegelovy cviky jsou užitečné pro muže i pro ženy. V prvé řadě jim pomůže s jejich sexuálním životem, ale to není vše. Mužům zlepšuje jejich erekci. Ta je mnohem trvalejší. Penis je pevnější. Prodloužit se může i pohlavní styk a schopnost zadržení ejakulace. Ejakulace je mnohem vydatnější a větší. Zlepšuje se prokrvení penisu. Přestane docházet ke stresové inkontinenci. Zbavíte se tak nepříjemných úniků moči po operaci prostaty nebo močového ústrojí. Dokáže pomoci s hyperaktivním močovým měchýřem, který vás prohání i v noci. Zlepšuje se i schopnost udržet stolici. Zlepšuje se zdraví prostaty. Cviky napomáhají i s léčbou zánětu prostatu. Získáte pěknou postavu. Přestanou vás zlobit záda a vaše vnitřní orgány budou v té správné poloze.

Návod na Kegelovy cviky pro lepší erekci

Cvičit byste měli nejlépe každý den. Minimálně však obden. Abyste v cvičení byli úspěšní, najděte své skryté svaly na dně pánevním. Pokud si je neuvědomujete, zamyslete se při močení. Při této aktivitě je totiž odhalíte vůbec nejsnadněji. Odhalíte je tak, že při močení zkusíte proud zastavovat. Zatínejte však ty správné svaly, nepomáhejte si ani břichem, ani hýžděmi, ba ani stehny. Snažte se své pánevní dno stáhnout směru vzhůru. Nezapomeňte přitom dýchat. Pokud jste objevily své svaly pánevního dna, můžete je zkoušet stahovat i bez potřeby absolvování zastávky na toaletě. Postupně zkoušejte svaly zatnout i na deset sekund. Následně stah uvolněte. Cvik opakujte 10x. Čím častěji budete cvičit, tím jsou ty svaly silnější a vydrží být staženy déle. Cvičte zhruba 5 minut několikrát denně.

Autor příspěvku: Jirka&Lucie

Ahoj, Jmenuji se Jirka a je mi 45 let, tento blog píšu společně s mojí ženou Lucií. Za poslední roky jsem si prošli celou řadou zdravotních problémů, včetně těch sexuálních o kterých se bojí spousta lidí otevřeně mluvit. Na tento web publikujeme svoje zkušenosti + odborné články napsané námi, ale i jinými zkušenými autory včetně kvalitních zdrojů. Doufáme, že vám tento web pomůže!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *